Ce măsuri au luat supermarketurile din România, pentru a limita răspândirea coronavirusului. Anunțul Kaufland și Auchan

Kaufland Romania a instituit masuri suplimentare de igiena, dezinfectie si preventie in magazine si in sedii, pentru a spori siguranta clientilor si a angajatilor, a anuntat retailerul.

Si Auchan a anuntat masuri similare.

Astfel, cel putin o data pe ora, in magazine sunt dezinfectate toate suprafetele des utilizate de clienti si colegi si obiectele de uz comun, precum carucioarele de cumparaturi, cosurile de mana, manere, clante, balustrade, cantarele de la Legume-Fructe, clestii de la brutarie, casele Express, casele de marcat in exterior si in interior, POS-urile, mobilierul de la case si Biroul de Informatii, butoanele de lift, scarile rulante, mesele de la Grill si altele.

Toaletele din magazine si toate spatiile comune ale angajatilor sunt dezinfectate in totalitate cel putin o data pe ora.

In toate magazinele sunt amplasate statii cu dezinfectant de maini gratuit, atat in zonele pentru clienti, cat si la casele de marcat si informam constant cu privire la aceste masuri.

Toti angajatii nostri cunosc regulile de igiena si ii incurajam sa le respecte.

De asemenea, pe aceasta cale, rugam clientii sa pastreze distanta de siguranta de 1 metru, sa evite cat mai mult posibil folosirea bancnotelor si sa opteze pentru plata cu cardul sau cu telefonul.

Auchan Romania a luat o serie de masuri suplimentare de preventie si protectie pentru clienti in contextul epidemiei de coronavirus, a anuntat directorul de marketing Auchan Retail Romania, Tiberiu Danetiu.

Acesta a mai spus ca lantul de retail este in contact permanent cu autoritatile pentru a transpune toate deciziile pe teme de siguranta sanitara.

„Suntem in contact si coordonare permanente cu autoritatile centrale si locale pentru a transpune imediat toate deciziile pe teme de siguranta sanitara, in plus fata de ce am pus deja in aplicare.

Pentru ca responsabilitatea apartine fiecaruia dintre noi, am intensificat comunicarea cu clientii nostri, plasand afise de informare publica in cadrul magazinelor despre cum sa pastreze igiena si cum sa se protejeze, conform instructiunilor autoritatilor, dar si programelor interne.

De asemenea, invitam clientii sa cumpere responsabil, ceea ce au nevoie pentru familiile lor, intr-un mod rezonabil, nu influentati de panica”, a declarat Tiberiu Danetiu, intr-un comunicat transmis de presa.

Inca de acum aproape doua saptamani, Auchan a pus in aplicare progresiv o serie de masuri suplimentare de preventie si protectie pentru clienti, respectiv plasarea la intrare si in diverse puncte din magazin de dispozitive automate de dozare gel hidroalcoolic dezinfectant, intensificarea operatiunilor de igienizare a carucioarelor, a manerelor cosurilor, a bornelor de plata, a caselor automate, a benzilor si a POS-urilor de la casele clasice de marcat, dar si eliminarea testerelor de produse, anularea degustarilor, a evenimentelor in-store.

De asemenea, pentru toate spatiile au fost verificate sistemele de ventilatie, iar masurile de evitare a aglomeratiei din magazine au constat in informarea clientilor, dar si a angajatilor cu privire la distanta recomandata pentru mentinerea sigurantei individuale si cresterea numarului de case deschise, de cate ori este posibil.

In ceea ce priveste masurile luate la nivel intern, directorul de marketing precizeaza ca Auchan a constituit un comitet care are rolul de a gestiona situatia curenta si de a monitoriza aplicarea masurilor decise.

Angajatii au fost instruiti cu privire la riscurile la care este expusa populatia, dar si cu privire la masurile de combatere a lor.

Totodată, retailerul a dispus realizarea unui control al stării generale de sănătate a fiecăruia dintre angajaţi, prin măsurarea temperaturii cu ajutorul instrumentelor de termo-scanare, în momentul venirii la serviciu.

În plus, Auchan a limitat deplasările interne şi le-a suspendat pe cele internaţionale, favorizând desfăşurarea de reuniuni la distanţă prin utilizarea mijloacelor moderne de comunicare audio şi video.

“Nu în ultimul rând, luăm măsuri şi pentru a întări efectivul personalului din e-commerce, în aşa fel încât să onorăm cât mai bine comenzile online pe auchan.ro pe care le primim, iar Serviciul Clienţi Auchan şi call center-ul 021.9141 sunt la dispoziţia clienţilor noştri”, a mai spus Tiberiu Daneţiu, director marketing Auchan Retail România.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 3 supermarketuri Auchan şi o reţea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Retailerul are aproximativ 10.000 de angajaţi. sursa – stirileprotv.ro

Loading...