Intarirea sanilor: exercitii eficiente si sfaturi utile

Orice femeie viseaza la sani fermi si frumosi. Unele femei apeleaza la operatii estetice, altele prefera metode naturale si exercitii fizice. In zilele noastre, intarirea sanilor nu mai este o dorinta greu de indeplinit, intrucat sunt la indemana atatea informatii, procedee si produse. Timpul, scaderea in greutate, sutienul ales incorect, sarcina, stilul de viata, toate isi lasa amprenta asupra bustului tau, care se lasa. Daca vrei sa previi acest lucru sau sa-l minimalizezi, iata ce trebuie sa faci pentru intarirea sanilor!

Exercitii pentru intarirea sanilor

1. Ai nevoie de niste gantere de cate 1 kg sau 2 kg fiecare. Stai dreapta, cu picioarele departate si tine ganterele in maini, cu mainile pe langa corp. Ridica bratele drept in fata pana in dreptul ochilor si mentine timp de cateva secunde, apoi elibereaza si adu mainile usor in pozitia initiala. Fa 3 seturi, de cate 12 ridicari.

2. Stai pe un scaun. Spatele sa fie drept si mainile pe langa corp. Ridica usor bratele, pana ajungi cu ganterele la nivelul soldurilor si mentine timp de cateva secunde, apoi coboara bratele in pozitia initiala. Repeta 3 seturi de cate 10 ridicari.

3. Flotarile traditionale sunt un exercitiu foarte bun pentru intarirea sanilor, dar si pentru intreg corpul, intrucat stai cu muschii incordati. Incearca sa faci macar 20 flotari pe zi si in scurt timp vei observa rezultate satisfacatoare.

4. Stai intinsa pe podea. Tine cate o gantera in fiecare mana si stai cu bratele perpendicular pe langa corp. Ridica mainile usor deasupra pieptului si mentine timp de cateva secunde, apoi adu-le in pozitia initiala. Fa 3 seturi de cate 10 ridicari.

Sfaturi pentru intarirea sanilor

– Dupa fiecare dus treci cu un jet de apa rece asupra sanilor. Apa rece tonifica pielea si o face mult mai ferma. Evita baile fierbinti, care nu fac decat sa duca la pierderea elasticitatii.

– Sutienele alese incorect fac ca sanul sa-si piarda forma in timp si sa se lase mai repede decat ar fi cazul. Daca sutienul iti lasa urme, breteaua de la spate ti se ridica in mod constant, te deranjeaza si simti ca-ti preseaza sanii, atunci inseamna ca iti este prea mic. De asemenea, daca ti se ridica cupele peste sani, inseamna ca sutienul este mai mare si nu-ti sustine sanii asa cum trebuie.

– Nu ezita sa apelezi la produse de ingrijire. In comert se gasesc o multitudine de creme pentru fermitatea si intarirea sanilor. Trebuie doar sa masezi usor pana intra in piele, in fiecare dimineata si seara.

– Daca faci topless si iti expui sanii la razele ultraviolete, in timp risti sa te trezesti cu sanii lasati. Sanii sunt extrem de sensibili, la fel si pielea din zona decolteului si nu tolereaza expunerea la soare, asa ca foloseste mereu un factor de protectie ridicat sau poarta sutien, pentru a preveni imbatranirea prematura a pielii si a te bucura de sani fermi si sanatosi.

– Pozitia in care dormi influenteaza si ea aspectul sanilor tai. Incearca pe cat posibil sa dormi pe spate. Dormitul pe burta preseaza sanii.

– Se stie deja ca sanii sunt primii care sufera atunci cand treci prin slabiri sau ingrasari bruste. Evita regimurile drastice si pierderile in greutate foarte mari. Cand vrei sa slabesti, important este sa o faci treptat, pentru ca pielea sa nu fie afectata si sa nu ti se lase sanii sau sa-ti apara vergeturi.

Sanii necesita o atentie deosebita, intrucat sunt o zona sensibila a corpului, iar fermitatea lor se pierde usor din cauza unor situatii prin care orice femeie trece la un moment dat in viata. Pierderea in greutate, sarcina, expunerea la soare sunt doar cativa dintre factorii care produc lasarea sanilor. Intrucat vorbim despre o zona foarte apreciata de catre sexul masculin, femeile se dau peste cap sa obtina intarirea sanilor si sa evite orice schimbari nefavorabile.

Nu este nevoie sa apelezi la operatii chirurgicale pentru intarirea sanilor, poti obtine acest lucru printr-o ingrijire adecvata, cu creme tonifiante, un program intens de exercitii speciale pentru aceasta zona si sa ai grija sa eviti tot ce ar putea dauna elasticitatatii pielii.

 

Sursa: Zumi