Monica Tatoiu a slabit cu dieta balerinei. „Slabesti un kilogram pe zi”

Monica Tatoiu a reusit sa gaseasca dieta minune care a ajutat-o sa dea jos rapid kilogramele nedorite pe care le avea. “Ma urc pe cantar in fiecare dimineata.

Prima oara m-am urcat la 53 de ani… Mi s-a dat reteta balerinei in 2010, inainte de a merge la New York.

Niciodata, nimeni nu pleaca in America si vine cu doua kilograme mai putin. Nu poti manca cat te obliga reteta.

Tot ma intreaba lumea cum e reteta asta. Nu se tine decat maximum la doua luni”, a declarat Monica Tatoiu.

Oricum ar fi- că suferi ori nu de varii afecțiunii- înainte de a începe orice regim este obligatoriu să faci o vizită medicului specialist.

Numai acesta îți poate confirma dacă poți ori nu să urmezi dieta balerină, fără a te confrunta cu probleme.

Ca să nu se creeze confuzie, trebuie spus că acest regim nu se adresează în mod exclusiv balerinelor.

Ci oricărei femei, care dorește să se mândrească cu o talie de viespe. Este, așadar, o dietă minune pentru femeile active, ambițioase și implicate.

“Dimineata, trebuie sa te scoli la ora 8:00. Cand eu am inceput cura asta imi dadusem demisia.

1. Meniul extrem al dietei balerină

In cele ce urmează, îți prezint un exemplu de meniu al dietei balerină în mod restrictiv.

Ora 08:00 – o cafea mare, fără zahăr sau lapte;

Ora 10:00 – 2 ouă fierte, cu sare. Nu se consumă paine;

Ora 12:00 – un pahar de suc de roșii – este de preferat să fie preparat în casă, și nu din comerț, căci conține aditivi și E-uri;

Ora 14:00 – 100 g de carne la grătar (pui, pește sau curcan) și o felie de pâine integrală. Nu aveți voie mezeluri, nici pâine alba.

Ora 16:00 – un mar;

Ora 18:00 – 100 g brânză de capră, oaie sau vacă. Niciodată să nu consumi mozzarella sau cascaval.

2. Meniul “blând” al dietei balerina

Daca mai sus ți-am prezentat un meniu în mod restrictiv, să-ți prezint și unul mai blând.

Ora 08:00 – 3 felii mici de brânză slabă și un pahar de lapte cald cu 1% grăsime sau iaurt degresat;

Ora 10:00 – o felie de pâine cu unt, o cană de cafea cu o lingură mică de miere;

Ora 12:00 – un bol mic de supă. La felul doi, o lingură de orez dietetic (fără ulei, sare sau alte alimente/condimente), o bucată de carne neprajită.

ȚINE MINTE! Carnea nu trebuie niciodată să fie preparată in ulei, iar ca rație, bucata de carne nu trebuie să depășească mărimea unei palme.

Ora 16:00 – un fruct acru.

Cina se ia cu 2 ore înainte de culcare: un pahar de lapte cald cu o linguriță de miere sau un pahar de iaurt.

Regulile de bază ale dietei balerină

Alegând să urmezi dieta balerină, alegi să urmezi un stil de viață sănătos, bazat pe hrană sănătoasă și ușoară.

Este, desigur, un stil de viață strict, dar care dă roade.

Daca vrei să urmezi această dietă, sunt câteva reguli, pe care trebuie să le respescti, pentru ca regimul să-și facă treaba.

Să-ți spun care sunt aceste reguli!

Tine-te cât mai departe de zahăr!!! Zahărul este cel care poate creea un dezechilibru în modul în care ajunge să distribuie energia.
Balerinele nu consumă niciodată zahăr. Ele aleg să se bazeze pe produse care le dau energia necesară în mod treptat.

Așadar, o primă regulă a dietei balerină constă în a nu consuma niciodată zahăr sau substituenți ai acestuia.

De asemenea, ți se recomandă să renunți la sarea în exces. Consumul excesiv de sare, duce la retenția de lichide și, în final, la balonare.
Te sfătuiesc să te rezumi la sarea pe care ți-o oferă, în mod natural, alimentele, fără să adaugi nici măcar puțin în plus.

În cazul lactatelor, bazează-te pe produsele cu nr. scăzut de grăsimi. Acestea controlează asimilearea caloriilor în organism.
Alege întotdeauna alimente slabe în grăsimi, pentur că sunt o sursă importantă de calciu.

De regulă, în dieta balerină, fiecare porție trebuie împărțită pe jumatate.

Consuma numai și numai produse dietetice (inclusiv branza). Iar dacă poți, laptele dilueaza-l cu apă sau gheață.
Daca vrei să consumi maioneze, consumă maioneză de casă, care să fi fost preparată fără gălbenuș și fără sare.
Renunță la sare! Înlocuiește-o cu sos de soia sau mirodenii.

Drept gustări între mese, poți consuma și batoane nutritive, dacă este necesar, pentru un plus de energie.
Doar pentru că este o dietă restrictivă, dieta balerină nu exclude necesitatea exercițiilor fizice. De aceea, este necesar să faci mult sport!

Cu 30 de minute înainte de fiecare masă bea apă. Repetă mișcarea și la o oră după ce ai mancat.
Poti bea cu regularitate ceai pentru slabit.

In concluzie, aceasta este dieta balerină și regulile ei.
Este, așadar, o dietă extrem de rapidă și eficientă, însă, este și o dietă foarte restrictivă, ceea ce o face să fie imposibilă pentru multe dintre noi.

Loading...