ALERTA! Tratamentul mortal pe care mii de români îl iau singuri acasă. Avertismentul unui medic: Nu vă mai tratați după rețete „faimoase” care circulă pe net

9.085

Mediciul Mihai Craiu îi avertizează pe români să nu se mai trateze singuri acasă după ureche. Doctorul a prezentat efectele unei reţete „faimoase” care circulă pe internet.

„NU VĂ MAI TRATAŢI SINGURI!!!

Acum când au crescut impresionant de mult pacienţii ce au o boală acută (COVID-19 şi altele) există o presiune imensă pe sistemul medical românesc.

Toate inabilităţile sale ies la suprafaţă. Toate măsurile nepotrivite se decontează acum.

DAR… Vă rog din suflet: nu vă mai trataţi, singuri, acasă, după reţete „faimoase” care circulă pe net”, spune dr. Mihai Craiu, medic primar pediatrie la Institutul Naţional pentru Sănătatea Mamei şi Copilului „Alessandrescu-Rusescu”.

„Combinaţia posibil MORTALĂ o iau acum mii de oameni în România, deseori fără niciun consult medical:

Azitromicină sau alt macrolid + Antihistaminice + Ventolin. Eventual şi hidroxiclorochină. PUTEŢI SĂ MURIŢI DIN CAUZA ACESTUI TRATAMENT dacă îl luaţi de capul vostru, fără consult medical”, avertizează medicul, potrivit ROVaccinare.

„Ce zic protocoalele medicale?

Azitromicina poate avea interacţiuni severe cu alte medicamente, crescând toxicitatea cardiacă foarte mult. Prima pe listă e hidroxiclorochina – https://www.webmd.com/…/det…/list-interaction-medication

Se ştie că asocierea de Azitromicină cu unele antihistaminice poate creşte riscul de aritmie cardiacă prin prelungirea intervalului QTc pe EKG. Poate să apară aritmie şi la omul aparent sănatos. Se cheamă torsada vârfurilor această aritmie specială…

Ventolinul/salbutamolul poate avea toxicitate cardiacă şi produce agitaţie şi tahicardie, chiar şi la persoane perfect sănătoase… Nu vă mai automedicaţi căci există riscuri mortale!!!”, completează dr. Mihai Craiu.

Nu vă mai automedicați căci există riscuri mortale!!!!

Anumite tratamente neaprobate împotriva COVID-19 ar putea avea consecinţe grave”, a transmis medicul Mihai Craiu pe reţele de socializare.